Frågelek

Började dagen med att ha en frågelek med Madde typ :P Vi ställde frågor till varann så man lärde känna varann mer.. Typ vad man har för favorit bröd, godis och sånt och lite andra slags frågor :) Alltid kul att få veta mer om andra. Tycker vi ska fortsätta med den leken någon dag :P Ska skriva en lista med frågor :P

Annars idag då. Jenni kom förbi så vi har bara suttit hemma hos mig och glott på tv. Melrose Place började gå på trean idag så vi kollade på tre avsnitt av det :P Haha, mobbat. Ja, så vi gjorde inte speciellt mycket men hade trevligt ändå som vanligt.

Sen hade Fredrik gjort middag så jag slapp tänka på det idag.

Annars då? Känns inte som att jag har så mycket vettigt att berätta. Just ja, nu är hemsidan uppe igen med alla bilder så det är bara att surfa in där och glo på hundratals bilder från massa olika fester :D Finns det förresten någon som har bilderna från min och Fredriks födelsedagsfest från förra året? I så fall vill jag gärna ha dem :) Våran server krascha ju så att ALLT försvann.. Men som tur var så fanns ju de flesta bilder på hemsidan :)

Resten av kvällen då? Blir nog bara att glo på tv och ta det lungt.



Bara för att hon är världens sötaste och bästa katt :)
Hon var så go som tog så bra hand om mig under graviditeten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0