Förändringar

Anledningen till att det är dött här är för att jag är så sjuk och orkar inte riktigt skriva. Har massa feber och ont i både hals och öron.

Och vad är det för förändringar som jag menar med rubriken? Jo, är sjukt sugen på att skaffa en ny bloggdesign. Kontaktade en tjej som gör bloggdesigns, men kom sen på att varför kan jag inte testa på det själv? Har ju faktiskt läst media på gymnasiet där jag läste både webbdesign och grafiskkommunikation och fick väldigt bra betyg i dem. Så har ju programmerat hemsidor själv och fixat andra sånna grejer. Så varför inte testa att göra en bloggdesign? Nu väntar jag bara på att få Photoshop och InDesign som älsklingen har lovat att fixa. Förhoppningsvist får jag det ikväll eller imorgon.
Så då ska jag försöka mig på en riktigt snygg design.

Har tänkt att förändra bloggen lite mer också. Fick ju en symaskin i älsklingen i julklapp som jag antagligen borde börja använda. Så tänkte börja sy egna kläder (till lillgubben) och kanske något annat. Och då kan jag ju visa upp bilder på allt det i bloggen. Så gäller för mig att ta mig ner till en syaffär där jag kan köpa massa grejs som jag behöver. Har redan tittat ut några grejer som jag är sugen på att sy. Så får väl återkomma om det så fort jag kommit igång.
Nån mer förändring som önskas på bloggen? Säg till i så fall!

Så får vi se om det blir en bloggdesign skapad av mig själv eller om jag köper en. Men snyggt och nytt ska det i allafall bli.

Annars då? Jo, idag har vi vart på BVC. Nu väger min lillgubbe 4500 gram och är hela 52,5 cm lång. Nästa tid som vi fick är ett läkarbesök som man ska göra när bebisen är 6-8 veckor. Dock så tror jag att den tiden vi fick krockar med besöket för återträffen som vi ska ha med föräldrautbildningsgruppen. Kom på det först hemma så ska ringa imorrn och boka om tiden.

Idag har jag fått två saker gjorda som jag borde haft på en att-göra-lista. Kanske ska man ta och börja med en sån lista för att sedan bocka av allt det man har gjort? Det är i allafall saker som jag skjutit på alldeles på alldeles för länge och helt i onödan också.

Jag återkommer helt enkelt när jag har mer att komma med :) Och när jag mår lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0