Eeeeeeeego

Ajajaj och god morgon

På grund av brutal trötthet igår så fick ni ingen uppdatering här. Varmvattnet igår kom tillbaka innan vi skulle gå.. Men det var MÖRKBRUNT!! Inget som jag kände mig sugen att duscha i så fick sno våtservetter av lillgubben och tvätta mig med dem. Så var jag duktig och gick ner till stationen igår :) Hade ju bestämt date med Jenni i Kista för att umgås lite. Efter att ha gått igenom hela Kista hade ingen av oss köpt nåt :P Jag hade dock kollat på några grejer men ändå inte köpt nåt. Det är så typiskt mig: ååh-kolla-vilken-superbillig-grej-och-jag-vill-ha-den-men-ska-inte-köpa.
När älsklingen slutade jobba så åkte Jenni hem och jag och älsklingen stannade kvar och åt där. Då berättade jag för honom att jag sett ett jättesexigt nattlinne för bara 49:- så skällde han lite på mig för att jag inte köpt den så fick helt enkelt gå och köpa den innan vi åkte hem :P När jag väl var inne på Lindex igen så hittade jag lite mer att köpa. Haha.


Två bodys för lillen för 19,50:-


Nån som låg i vagnen och tyckte att shopping var jobbigt :P


Fick de här helt underbara örhängena av Jenni.
Det är små plattor med änglar på sidorna, på plattorna står det:
Birth certificate:
Day:
Time:
Weight:

Örhängena köpte hon när hon förra året i typ april fick veta att jag var gravid, så skulle jag få dem när Kasper var född men så har hon glömt de varje gång vi setts :P Men tycker de var helt underbara :)

Det hade även öppnat värsta coola godisaffären i Kista som jag inte visste om :P Vi var i himlen när vi kom in där. Så vi var ju faktiskt tvungna att handla lite lösviktsgodis. Oh fast det var värsta lyxiga godisaffären så kostade lösviktsgodiset ändå bara 6,90/hg, och så hade de till och med 30% rabatt! Bara godispåsarna tyckte jag skulle kosta en slant :P Jag kanske är lättimpad men påsarna hade sånna där gylf!

När vi kom hem kollade vi på veckans avsnitt av Lost. Förvirrande :P Efter det var jag ego och beställde massa sexiga underkläder till mig själv :D Alla de från graviditeten är alldeles för stora och den från innan är inte längre bekväma tycker jag :P

Idag skulle jag egentligen åkt iväg och shoppat med Emma, men kände igår kväll när jag skulle lägga mig att jag inte mådde så bra så jag tog tempen och hade feber IGEN! Så var tvungen att ställa in våra planer, vi får helt enkelt ta det nån dag nästa vecka :) Känner mig lite hängig nu så ska bara vara hemma idag. Älsklingen slutar redan 16 också :)
Fattar inte varför jag haft feber minst fem gånger de senaste åtta veckorna. Haha, är det på grund av min mystiska sjukdom eller? :P

Hörs mer sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken gullunge

2009-01-30 @ 11:36:42
URL: http://busanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket. den sista bilden på eran son den boddyn hade min son också men fast i kortärmad. =)

2009-01-30 @ 13:57:06
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0