Det gamla året

Märker att många skrivit ett inlägg i sin blogg som vart en liten sammanfattning på året som gått. Borde man då kanske själv göra det också..?

Kan väl göra ett litet försök. Vad är det som har hänt då? I februari fyllde älsklingen 25 och jag 20 och så hade vi vart tillsammans i två år. I mars frågade han om inte vi kunde försöka börja bli med barn och så blev det. Vi blev med barn på första försöker och jag plussade på Valborgsmässoafton :) Annars så pluggade jag min andra termin till undersköterska och gjorde min på en vårdcentral i Väsby under våren.
Under sommaren jobbade jag på ett äldreboende och var tidig i graviditeten. Jag och älsklingen passade även på att åka till Finland under sommaren en snabbis. Vi firade även 2 års förlovningsdag. Sen vart jag sjukskriven från jobbet i vecka 16 på grund av foglossning. 6 augusti gick vi på ultraljud och fick se den lilla krabaten där inne :) Fick då 31 december som bf.
Under hösten pluggade jag min tredje termin till undersköterska, det var tufft mot slutet när man vart mer och mer gravid. Jag gjorde mitt bästa i alla fall. Det vart sjukgymnastik, täta besök på MVC och några turer till förlossningen. Sista delen av året gjorde jag inte så mycket, var mest hemma och försökte klara av dagen typ :P Försökte umgås så mycket som möjligt med mina flickor :)
Det bästa och värsta som hänt under håret hände tragiskt nog under loppet av fem dagar. Den fjärde december födde jag min kära lilleman och fem dagar senare, den nionde december gick min pappa bort efter låååååååång tids sjukdom.
Det var väl mitt år väldigt snabbt sammanfattat :P Jag har i alla fall haft ett underbart år med massa kärlek, vänner och helt underbara och mysiga stunder :) Ser fram emot ett lika fantastiskt nytt år med alla vänner och min familj :)

Hade tänkt att lägga upp lite bilder från förra året.. Men så kom jag på att jag inte kommer åt bilderna just nu på grund av strul med servern här hemma.
Men här om dagen så önskade Madde sig en ny bild på mig på bloggen. Och för att göra sina läsare och vänner nöjda ska man väl försöka slå in deras önskningar? Har inte direkt nya bilder på mig, och de som känner mig riktigt bra vet hur jag känner för att bli fotad :P Men för nån dag sen när jag låg i sängen med min lilleman så försökte jag fota oss. Men gud så hemsk blixt jag har på telefonen.. Men är ändå så otroligt snäll och lägger upp en av bilderna ändå :P

En hemsk bild tycker jag. Men offrar mig för Madde :P

Nu ska jag ta och käka lite frukost, dricka kaffe och gosa med min lillgubbe och vänta på att älsklingen kommer hem från jobbet.

Vill även passa på att gratulera Emma på födelsedagen!




Kommentarer
Postat av: Madde

Söt bild ju :) ! Vad snäll du är som la upp dem för mig hihi. thank youuu sweetie :)

2009-01-01 @ 20:48:39
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0