Det där med den nya bloggdesignen..

Var ju prat om ny bloggdesign. Och visst, jag har jobbat på en som är i princip klar. Alla färger är helt rätt och designen som jag vill. Men det finns en grej. En pyyyyytteliten ministrunt sak som är fel. Men jag kan inte komma på vad det är, men det är något som stör mig och som får mig att känna att designen inte är perfekt.

Innan jag bestämde mig för att göra en ny design så kontaktade jag en tjej och frågade om hon kunde göra en design till mig, men hon hade inte tid just då så vi skulle höras när hon hade tid igen. Och imorse fick jag ett mail av henne.
Först tänkte jag att jag inte skulle köpa något av henne eftersom jag kan (och har redan) fixa en design själv. Men.. Så seg och petig som jag är (med grejer som jag själv gör) så lär ju den nya designen aldrig komma upp. Så jag slängde iväg ett mail till henne och skrev exakt hur jag vill att designen ska vara. Och förhoppningsvis så kan hon hjälpa mig att få den riktigt fin :)
Så ni får hålla utkik.. Kanske kommer upp en ny snygg design snart :D

Nu ska massor fixas innan jag och lillgubben ska iväg.

Kommentarer
Postat av: Kalle

design.. jag fattar noll av den! som tur är finns det snälla människor där ute som gör åt andra!

2009-01-27 @ 21:07:02
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0