Det börjar likna kärlek banne mig..

Hej och hallo

Vart hemma en timme nu, lillgubben har fått mat och sitter nu nöjd i babysittern. Han har börjat äta riktigt stora mängder nu, som en riktig karl :D Och hans rapningar, där snackar vi riktig karl ;D

Innan vi skulle iväg idag så var lillgubben lite rastlös så han låg och skrek när jag försökte fixa iordning mig, men eftersom jag så gärna ville vara påklädd när jag skulle ut fick jag komma på ett sätt att underhålla honom på :P Så jag satte på en cd-skiva. Och på grund av brist på skivor så fick han lyssna på Backstreet Boys (den första skivan). Haha, och ironiskt nog så vart han lugn :P Vi behöver väl inte berätta den metoden för Fredrik? :P Men nu så har min mamma skickat lite finska barnvisor till mig som Kasper kan lyssna på. Undra om han kanske tyckte om Backstreet Boys eftersom jag var på deras konsert väldigt tidigt i graviditeten (innan jag ens visste om att jag var gravid).

Jag var nere i centrum idag då. Var inne i en syaffär och köpte det jag behövde. Har nu köpt material till två olika saker som jag ska göra, får bara se när jag hinner börja. Hehe. Hittade två fina tyger och så fick kvinnan i affären hjälpa mig med en grej som jag inte hade en aning om vad det var för nåt. Så gick vi även förbi ÖB eftersom jag och älsklingen pratade igår om att jag skulle behöva en whiteboard-tavla där jag ska skriva upp saker som jag måste göra (har på sista tiden blivit sjukt glömsk och det drabbar oss hårt). Så hittade en whiteboard-tavla, dock så hade den en anslagstavla del också men jag hittar nog på något att ha där. Kanske alla tusentals vykort som vi får? :P

Och sen till dagens roliga händelse. Äntligen bestämde jag och Madde oss för att ses, och jag måste säga att det var riktigt trevligt :) Kändes som att vi hade hur mycket som helst att prata om och tiden bara flög iväg. Så vi var på Brödboden och åt lunch, så då fick jag äntligen min efterlängtade ost- och skinksallad :D Och på det en stor latte förstås :D

Efter det åkte jag upp till Ica för att hämta ut mitt efterlängtade Ellospaket!


8 bodies till lillgubben


Coolaste skjortan till lillgubben som jag är helt kär i


Och så två par byxor till lillgubben :)

Och så hade jag beställt några tröjor och underkläder till älsklingen. De är ju inte lika gulliga så inte så kul att lägga upp bilder på. Passade även på att beställa nya badlakan och handdukar :) Allt det här var riktiga fynd på mellandagsrean. Det blev bara 843:- Oegoistisk som jag är så beställde jag inget till mig själv. Jag får ju äran att tvätta alla kläder i allafall :P

Nu ska jag pilla med nåt annat ett tag :) Kanske hörs sen.

Hello and goodbye


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Ah, tack babe! :]

Hur är det med dig, och vad har du gjort idag då? :*

2009-01-15 @ 16:24:48
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Melissa

Åh, riktigt fina kläder till en riktigt fin och stor kille! :.) Härligt att han rapar, då är det som det skall... min man rapar fortfarande;.) fast bara när jag inte hör ;.)



Jag har skrivit ett inlägg nu som länkar till förlossningen eftersom du undrade vad det var som hände.

2009-01-15 @ 17:09:59
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jo det vet jag, brukar titta på det. Men nu är det svenska program på ingång det var dem jag undrade över : )

2009-01-15 @ 17:53:22
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åååh så sött! Deras kläder är ju så charmiga :D

2009-01-15 @ 19:37:13
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad söta kläder :) ! Tyckte det var riktigt kul att ses idag, kul att du tyckte det samma :D Vi borde hitta på nått fler gånger :) Kraam

2009-01-15 @ 20:59:20
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0