Dagens planer än ändrade..

Idag mår jag ingen bra.. Febern blir högre och påverkar mig mer och mer.. Så därför är dagens planer ändrade. Istället för allt det jag skrev att jag skulle göra idag så ska jag bara dammsuga, skura golv oc skrubba badrummet. Resten får bli en annan dag. Det är nog dags att lyssna på kroppen och ta det lungt en dag.
Resten av dagen har jag och älsklingen planerat med film, pizza, chips, dipp och läsk. Det låter väl alldeles perfekt underbart? En sån dag var alldeles för länge sen vi hade.

Och idag gjorde jag det, lite halvft i allafall. Läskigt i början men ack så underbart ändå.

Nu ska jag pumpa klart och dricka upp kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0