Dagens fiende

Hej och hallo

Vårt första äventyr för dagen var ett besök hos Erica. Där fick våra lillgrabbar ligga och glo på varann tills de tröttnade :P Hade köpt med mig lite fika som vi satt och mumsa i oss och snacka massa skit och glodde på tv. Skönt att bara komma hem till någon annan och göra absolut ingenting. Erica var sugen på att hitta på någe mer spännande att göra, men jag hade lovat Anna att hon skulle få intervjua mig så vi fick lägga de planerna på is ett tag.

Ja, så Anna kom och intervjuade mig till nån grej :P Hon pluggar ju på medieinstitutet (det heter väl så?) och där behövde hon göra nån grej och behövde någon att intervjua så hon intervjuade mig om min nya tillvaro. Hoppas jag kunde hjälpa henne så att hon får till en bra grej :) Så efter intervjufrågorna satt vi och snacka lite skit innan hon skulle hem och jag skulle börja med dagens middag. Och därav rubriken förresten.. Inte Anna dock :P

Min fiende för dagen

Eftersom jag ville göra kycklingpaj idag så fick jag den underbara uppgiften att stycka en hel kyckling eftersom vi har typ fem hela kycklingar i frysen så skulle vart ganska onödigt att köpa filéer. Men det gick bra, mycket bättre än förväntat faktiskt. Kan ju bara säga att det inte är så kul för en före detta vegetarian att ställa sig och klå upp en kyckling på det sättet :P Och så har jag kycklingfobi :P Haha.. Nog om det. Blir i alla fall kycklingpaj till middag. Pajskalet står i kylskåpet och blir klar samtidigt som jag sitter här.
Jag är faktiskt sur, eller mer irriterad. Fredrik skulle egentligen vart ledig idag, men så ställde han upp och jobba och kom till jobbet redan 7 och trodde att han skulle ha en kort dag. Men neeej.. De ville ha kvar honom till 18. Tänkte då ha middan klar till när han kommer hem kvart över sju. Men.. Åååh.. Klanten. Han hoppade på fel buss och den bussen åker åt nåt heeeeelt annat håll så han blir EN TIMME försenad. Så jippi.. Middag vid halv nio. Så sitter här nu snällt och väntar på att tiden ska gå så jag kan fortsätta med middan och se till att den är klar till halv nio istället då. Suck.. En timme liksom. Sen sa han att jag kunde äta själv om jag vill. Som att jag vill stå och laga middag och sen sitta och käka det helt själv? Ne.. Vi ska käka tillsammans, hur sur och irriterad jag än kommer vara över att han är så klantig och lyckas komma EN TIMME för sent :P Haha.. Aja. Shit happens,

Har i alla fall haft en mysig dag med Erica och sen med Anna :) Nu ska jag fortsätta sura, läsa bloggar och sen fortsätta med middan. Så det så.

Kommentarer
Postat av: always



Namninsamling - Förbjud att barn hängs ut på nätet! - Hänger du med på det här?



Namnlista att skriva på:



http://www.namninsamling.com/always1

2009-01-21 @ 23:49:23
URL: http://always-alwaysonmymind.blogspot.com/
Postat av: joyce

FÖR NI SOM TRÄNAR VAR MED Å TÄVLA OM DEN FINA SPORTKLÄDER FRÅN H&M



KRAM KRAM

2009-01-22 @ 08:40:38
URL: http://ladiijoyce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0