Är såååå duktig!

Där ser ni, nu har jag gett er maaaaassa nya inlägg på morgonen! Och här kommer en till.

Igår var jag på shoppinghumör så jag klickade mig in på cdons hemsida. De hade då ett erbjudande om två blu-ray filmer för 299:-, och eftersom de i vanliga fall är så himla dyra så passade jag på. Det fick då bli ´En riddares historia´ och ´En djävulsk romans´. Hoppas att de kommer snart så vi får nå kul att titta på. En riddares historia blev jag faktiskt helt kär i då för många år när den kom, har inte sett den sen dess så tänkte att jag kunde beställa hem den. Och den andra filmen kan man ju sitta och njuta av.. Haha :P
Beställde även två saker till älsklingen som alla hjärtansdag present, inget speciellt märkvärdigt med lite roligt. Tänker dock inte avslöja vad ;D
Har förresten även beställt hans födelsedagspresent. Tänker inte avslöja vad det är heller, men det kan ni få veta sen när han fyllt år och fått den. Alla hjärtansdag presenten får ni snällt fråga om vad det är om ni verkligen vill (vågar) få veta. Haha.. :P

Gick förresten in på erotikmässans hemsida, det verkar som att de inte ska ha någonting nu i mars :( De brukar ju ha mässa i mars och oktober. Och jag som ville gå! Får väl hålla utkik och se om det kanske kommer någon info om det senare.

Idag är Fredrik ledig så han och lillgubben ligger och sover. Lovade att väcka honom vid 12, men tror att jag snart ska gå och gosa med dem i sängen.


Här gömde han sig från mamma en dag.
Busunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0