Alldeles för tidigt

Och varför klagar jag att det är för tidigt nu? Är ju alltid uppe tidigt för att pumpa.. Skillnaden idag är dock att jag inte får lägga mig igen.. Usch och fy. Ska nämligen till MVC 09.15 för att kolla blodtrycket och göra urinodling (är bara fem veckor sen med det) :P Har saknat min barnmorska faktiskt, ska bli kul att träffa henne igen.

Fikat igår hos Emma var mys, precis som sånt alltid är :)

Jag känner inte alls för att skriva ett sånt där långt inlägg som jag brukar göra på morgonen när jag pumpar så får väl helt enkelt återkomma senare. Kanske till och med får ni bilder från igår.

Ha det bra så länge och ni som får, njut av sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0