Ååh suck så irriterande..

Varför tar det alltid så lång tid innan mina inlägg kommer upp på bloggen...? Liksom ännu har inte det inlägget kommit som jag skrev igår kväll. *Arg*

Vad gör jag uppe den här tiden på dygnet då? Som vanligt så sitter jag och pumpar. Kanske kan man kalla pumpning för min nya hobby.. En väldigt tråkig hobby dock.

Funderar på att börja med mer bilder på bloggen.. Eller vad säger ni? Vet dock inte på vad. De flesta bilder skulle ju vara på lillgubben.. Gör ju inte så mycket annat på dagarna än fixar :P Kan ju inte riktigt lägga ut bilder på min nya hobby heller.. Alltså pumpning :P
Ska försöka lägga in fler bilder. Men om jag är dålig på det så bli inte besvika, vill ju inte ha det på samvetet :P

Snart ska jag fortsätta sova :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Mer bilder till folket :D Nemen det är roligt med bilder i inlägg :) Kraam

2009-01-04 @ 09:40:10
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0