Åååh.. Jag mår så illa

God kväll gott folk. Idag har jag haft en väldigt trevligt dag :) Jag och lillpluppen åkte med Ica och Emma till Kista för att shoppa lite. Började med att gå runt lite i affärer, jag köpte bara ny puder och tre haklappar till lillgubben. Emma hittade massa fina tröjor och Ica köpte en munktröja. Och när man är i Kista så måste man ju äta i Foodcourten så det gjorde vi förstås :) När vi hade ätit var det dags för Kasper att käka, så han käkade som vanligt från flaskan och var hur mätt och nöjd som helst. Och han ska ju helst inte lägga sig ner direkt efter att han har käkat så tänkte att jag kunde gå och bära på honom och så kunde någon annan köra vagnen. Sagt och gjort. Dock tyckte inte han att det var en lika bra idé. När vi var inne på HM så hör jag hur han spyr och så stoppar han in huvudet under min tröja.. Och så igen.. Så han spydde upp allt det han åt (och han äter ju inte lite heller) och allt det hamnade under min tröja.. Jag stod där på HM med Ica och Emma och kände hur massa spya bara rann.. In under bhn, på brösten och ner mot magen. Så nu hade han ju spytt ut allting så då kunde han ju lika gärna ligga i vagnen :P Så där står jag mitt i HM och tar fram servetter och försöker torka mig själv. Tog även fram lite våtservetter och försöker göra rent. Tyvärr så får ju inte det bort lukten och de vita fläckarna på min svarta tröja. Klart man har med sig ombyttes kläder till bebisen, men inte till sig själv. Och det luktade brutalt. Så eftersom vi skulle hem till Kakan efteråt så kände jag att jag var tvungen att köpa en ny tröja. Tänkte att jag kunde gå in på älsklingens jobb och tvätta av mig och byta om. Hittade i allafall en tröja på Kappahl så jag kunde bli fräsch igen :P
Så gick vi och köpte fika på Coop och hälsade på älsklingen på jobbet innan vi åkte hemåt, dock bytte jag aldrig om på hans jobb. Och på bussen bad Ica mig att jag skulle byta om så fort vi kom hem till Kakan :P Haha.. Och det tänkte jag ju förstås göra.

Men så vart planerna plötsligt ändrade och vi skulle inte hem till Kakan utan skulle istället fika hemma hos mig. Och det klagar ju inte jag över. Fick ju då ta en ordentlig dusch och även byta bh. Det luktade inte trevligt under bhn kan jag säga :P

Så var det jag, Ica, Emma, Kakan och Oskar. Vi hade miljontals bullar och massa annat skit :P Efter att ha tryckt i oss massor av det så spelades det lite Nintendo 8-bitars och snackades massa skit. Helt plötsligt fick vi (tyvärr) för oss att käka pizza. Eftersom klockan närmade sig 21 så fick Kakan ta bilen och åka upp och köpa det till alla. Och varför jag skriver tyvärr och även i samband med rubriken så ångrar jag den där pizzan nu :P Var ju inte ens hungrig och ändå tryckte jag i mig en hel Gorgonzolapizza.. Usch och fy :P Så en mexburgare i Kista, massa fika hemma hos mig och en Gorgonzolapizza senare kan jag bara säga att usch vad illa jag mår :P

Nu så åkte mina gäster nyss hem så jag sitter här hemma och väntar på att älsklingen ska komma hem. Hör att lillgubben ligger i vaggan och börjar bli hungrig så ska väl ta hand om det också och sedan pumpa och sova :)


En posande Ica från ikväll



Tv-spels spelande Emma



Kvällens vackra kärlekspar



Och sen bevis på att Kakan håller i bebis


Så nu har jag vart snäll och gett er bilder :) Nu är lillgubben väldigt hungrig så han ska få mat nu.

Hejhej



Kommentarer
Postat av: kakan

haha jag håller bebis=)

2009-01-07 @ 07:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0