Weeeeo.. Humörsvängningar!

Ja, ni som läst mitt förra inlägg förstår nog hur jävla fucked jag var (är fortfarande sjukt förbannad). Men mår ändå lite bättre i alla fall efter att ha snackat lite med Ullis och Ica.
Jag skrev ju redan i förra inlägget att jag vet att jag kommer få massa stöd från mina vänner, och se så rätt jag hade. Ica messade mig och vi snackade ett tag och hon fick mig på bättre humör :) Jag och Ullis satt och gnällde lite tillsammans och så blir man på lite bättre humör :)

Vad skulle mitt liv vara utan alla underbara vänner? Helt sjukt.

Jag älskar alla mina vänner och är så sjukt tacksam över att jag har er. Ni alla har berört mig starkt på ett eller annat sätt under tiden vi känt varann, detta gäller både mina gamla och nya vänner. Ni är alla sjukt mycket värda och ger mig krafter att kämpa vidare trots motgångar.

I och för sig.. Det finns en till person som hjälpt mig mycket i livet som inte klassas under mina vänner. Nej, då pratar jag om min livs största kärlek. Jag älskar dig så sjukt mycket min älskade kisse. Hahahahahahhaa.. Skojja.. Klart jag menade Fredrik :D Men kisse är också bäst :D

Kommentarer
Postat av: Pia

vännor är de bästa! :]

2009-02-12 @ 16:58:01
URL: http://pijah.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hehe älskar dig med!

Jag finns alltid här för dig, glöm aldrig det.

2009-02-12 @ 20:01:23
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0