Vad ni blir oroliga lätt..

Jag ber så otroligt mycket om ursäkt

Yes, förlåt så himla mycket för att det inte funnits någon uppdatering i helgen, men har knappt varit hemma så har ju inte funnits tid. Vad jag gjorde i fredags kan ni lätt läsa om på thestoryofus.blogg.se. Kan ju bara nämna att jag då var med Kakan, Emma, Anna och Oskar. Vi kollade på Let´s dance och snackade massa skit. Det är ett under att Oskar fortfarande pallar med oss. Eller det kanske han inte ens gör.


Kakan var skräckslagen över något på tv

I lördags var jag först hos mamma där jag fick hjälp att fylla klart bouppteckningspapprena och nu har jag äntligen skickat iväg dem.
På kvällen hade jag det hur trevligt som helst. Ica kom hem till mig och vi satt och käka lita gott och drack vin och drinkar :) Och så kollade vi förstås på Melodifestivalen också :) Och seriöst.. "Snälla, snälla". Jag fattar inte. Men som tur är hade jag riktigt trevligt sällskap. Vi satt och snackade massa skit sen enda fram till nångång efter 1.


Lite bilder från våran kväll

Igår åkte jag och lillgubben hem till Jenni, jag ville så gärna åka dit eftersom jag inte träffat hennes mormor sen jag var gravid, och ville ju att hon också skulle få träffa lillgubben. Framåt kvällen så åkte vi hem och då följde Jenni med oss hem och sov över här :)


Kajluman


Man blir trött av att vara på besök


Imorse åkte Jenni hem och jag och lillgubben var och handla. Sen har det inte riktigt varit min dag. Mår lite halv kasst och har riktigt ont i magen och nedre delen av ryggen. Känns som riktigt brutal mensvärk. Och skulle jag få min mens så skulle det funka, men just nu gör det bara ont. Ni kanske tycker att jag är konstig som vill ha min mens med jag vill gärna att den kommer igång efter förlossningen så man får känna sig normal :P
Så idag har jag legat i sängen med lillgubben och typ bara velat vara ifred (eller bara med lillen).




Lillgubben vart trakasserad av en mamma med kamera under våran gosstund idag


Idag när vi var och handla så hämtade jag ut vårt paket från Ginza med 10 filmer. Eller egentligen är det ju 11 eftersom en av fodralen innehåller två filmer.

Nu ska jag nog knarka Ipren så att jag kanske slipper mina hemska smärtor och sen ge lillen mat. Jag återkommer med mer uppdatering när humöret har vänt och allt känns bättre.

Goodbye

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken söt liten kille:)

2009-02-09 @ 18:00:56
Postat av: Sandra Tjulin

sööt bebis :D



Gillar ni den här filmen? kolla in:http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/the-notebook.html#comment JAG ÄLSKAR DEN ! :D

2009-02-09 @ 19:37:30
Postat av: Linda

tack.. ;)

2009-02-09 @ 22:28:41
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: tekirch.blogg.se

Hej, allt bra med dig? :)

2009-02-10 @ 09:43:25
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: terese

hej, hur är det med dig idag? =D

puss:*

2009-02-10 @ 17:23:18
URL: http://tereselu.blogg.se/
Postat av: Becky

bilken söt bebis =) och gott med marängswiss, blev grymt sugen på det nu o kom på att jag drömde om det i natt haha skumt :p

2009-02-11 @ 11:57:24
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0