Uuuh, aj, aj, aj, aj..


En sån här 6,5 kilos klump har jag snarkandes här brevid mig på soffan :D

Jag har ont, riiiiikgit sjukt ont. Jag kan inte sova, jag kan inte stödja på högerben, jag kan knappt gå och så gott som gråter för mina smärtor. Och jag tror jag vet vad det är.. Tyvärr. Jag avslöjar inget än så länge. Ska alla fall ringa till doktorn idag och hoppas på att få en tid till nästa onsdag eftersom Fredrik är ledig då och då skulle jag inte behöva ta lillen med mig.

Varför, varför och varför ska det snöa? På söndag är det 1 mars och då är det den första vårdagen så efter det så får inte snön längre komma. Ok? Deal?

Igår så kollade vi på film. Fick bli Disneys Törnrosa. Är det jag som är knäpp eller vad? Törnrosa är väl känd för att sova i tusen år? Till och med när man kollar upp Törnrosa på Wikipedia så står det att hon sover i tusen år. Men hallå, hon gjorde ju inte det i filmen. Då sov hon ju inte alls länge. Och handlingen på Wikipedia stämmer inte överrens med den filmen som jag såg igår. Så Disney har alltså gjort om berättelsen och gjort sin egen version. Ok, i stort sett var väl handlingen lik, men inte helt :P

Hörde massa oväsen nyss när jag satt här och skrev så var tvungen att kolla vad katten nu hade hittat på. Och se vad jag hitta:

Vi har haft henne i två år och hon har aldrig vart inne i den där (hon har aldrig fått plats).
Så jag fattar verkligen inte om hon gått ner så mycket i vikt att hon nu får plats eller om hon
bara är envis och ligger där sjukt obekvämt.

Idag ska jag och lillen ut, trots mina hemska smärtor och den hemska snöstormen. Hoppas bara att jag kan gå den biten som krävs och att det inte blir som det blivit så många gånger förr (att jag helt plötsligt inte kan röra högerben alls). Inte så kul när man är ute. Sen ska vi hem och njuta av helgen :D

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: vad sött med sovande bebisar:) men du kan ju alltid lyssn apå låten nu eller bara nån gång du får lust.

2009-02-27 @ 10:52:40
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Ullis

hahaha meh inte alls det!! jag har inte 2000 :P

2009-02-27 @ 13:27:25
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0