Svettigt värre..

Seriöst. Jag svettas ihjäl. Idag är det riktigt varmt i lägenheten! Både jag och älsklingen  har hållt på att svettas ihjäl! Nu har vi båda balkongsdörrarna öppna för att vädra lite. Tyvärr så kan vi inte ha sovrumsdörren öppen eftersom lillen sover där inne och jag väsnas ganska mycket just nu. Fick helt plötsligt för mig att plocka fram dammsugaren och städa massor. Det är väl vanligt så här vid 23-tiden? :P
Har även skrivit ut massor av papper till mamma som hon ska hämta imorrn innan jobbet. Massa tjafs med kommunen och sånt om olika grejer så hon var tvungen att skicka in klagobrev. Så för att hjälpa henne så läste jag igenom breven och rättade de stavfel och grammatikfel som fanns. Och sen var jag snäll och skrev ut ett antal av breven så att hon kan skicka iväg de imorrn.

Nu ska jag väl pilla lite mer innan läggdags.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0