Som ett barn i en godisaffär

Sorry att det inte vart nån uppdatering än på dagen. Har väl egentligen ingen ursäkt till varför. Morgonen började i alla fall med att jag hade ställt klockan på nio eftersom jag hade tänkt steka pannkakor till Fredrik som frukost eftersom han fyller år idag. Hela 26 år. Sagt och gjort, där står jag och steket pannkakor men får panik för att de jävlas med mig. Så istället fick det bli plättar :D Men bättre än inget va? Här har ni resultatet:


Där vid sidan kan ni se resultatet av några pannkakor :P

Tyvärr så jobbar Fredrik kväll idag, han åkte till jobbet vid 13 och fick därför en speciell frukost. Jag han inte fotat hans gigantiska paket innan han hade hunnit slita upp den :P Men han fick i alla fall en Dremel multi. Och vad det är? Ingen aning kan jag säga. Men en gång frågad ejag vad han önskade sig så då visade han den på ClasOhlsons hemsida, så beställde jag hem den någon dag efteråt :) Men nån typ av verktyg som kan göra coola grejer i alla fall.


Så såg det ut när paketet var öppnat :)


Varför finns det förresten inget som heter kattgym?


När solen blev för jobbig la hon sig bakom babysittern istället.
Min katt hatar nämligen solen.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet på en grej som jag är ruskigt sugen på att köpa. Berättar dock inte vad :P

Kommentarer
Postat av: Jenni

ååh va pannkakorna/plättarna såg smaskiga ut nami :D

2009-02-17 @ 16:54:31
Postat av: Anna

Pannkakor/plättar är så gott ;D



Svar: åh, låter snyggt ju ; d

2009-02-17 @ 17:37:36
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0