Skepp ó hoj.

Hej hej och hallo :D
Har haft en riktigt trevlig dag (hittills i alla fall) :P Jag var bjuden på lunch hos Madde :) Hon bjöd på potatis. lax och en helt underbart god kall sås som hn rört ihop. Och en väldigt smaskig sallad :D Och ett stooooort glas mjölk :D
Innan jag gick till henne svängde jag förbi Ica eftersom jag var sugen på lösviktsgodis (och sen är det ju snällt att bjuda på något eftersom hon stod för lunchen). Köpte med mig nästan ett kilo godis, dock så åt vi inte upp så mycket av det :P Tycker Madde åt riktigt dåligt för att vara gravid :P Haha :D
När jag var där så fick Madde väldigt goda nyheter (hoppas att det stämmer i alla fall). Och jag vart också så himla glad. Fatta hur kul det skulle bli om det blev av :D Så Madde stod där i telefonen och började nästan gråta (och jag med). Haha. Nemen jag hoppas verkligen att det blir av, vet hur glad Madde blir då och så skulle jag också bli glad :D *Hoppas hoppas*
När klockan var halv fyra så blev lillgubben hungrig (igen, var bara nån timme sen han åt). Så tänkte jag ge honom mat men upptäckte att det inte fanns någon mer mat. Jag har alltid ersättning i tetrapak i skötväskan. Men tydligen så hade jag bara haft en kvar och den åt han när vi kom till Madde. Så jag fick helt enkelt packa ner lillgubben i vagnen och ta mig hem. Men jag hade i alla fall riktigt trevligt fast vi mest bara satt och snacka skit. Men det är just sånt jag älskar! Bara sitta och snacka massa :D
Så det får vi absolut göra om snart igen :)


*MUMS*

Resten av dagen blir inte så himla spännande :P Ska laga mat tills älsklingen kommer hem och sen gosar vi väl bara tills det är sovdags.

Jag vill ha något roligt att skriva om! Kan inte någon ge nån bra tips om vad jag kan skriva om? :P

Kommentarer
Postat av: Sabine

nemen jag funderar på om det var du :D men såg ingen bild så va inte säker. Vad söt han är din lilla bebisen förresten :)

2009-02-02 @ 22:13:32
URL: http://binemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0