Precis som mamma :D

Sorry för ingen uppdatering imorse, men eftersom vi skulle till BVC så hann jag inte med det. Lillgubben skulle på sin 6-8 veckors kontroll, fast han redan är nio veckor :P Och det är det rubriken syftar till, han är precis som mamma :) Tjockare och kortare än normalt :) Haha :D Han väger nu 5736 gram och är 54,5 cm lång (kort?) :P Haha. Hos doktorn gick allting väldigt bra. Han hade alla reflexer som de ska och ögonen var bra. Allting såg alltså väldigt bra ut, trots att han är för tidigt född :D En riktigt duktig pojk :D

I vagnen på väg till BVC

När vi kom hem var jag tvungen att ta mig själv i kragen och fixa bouppteckningspapprena, det är ju ändå redan två månader sedan min pappa gick bort. Det var dock några punkter som jag måste fråga lite hjälp av min mamma och hennes kille. Sen så måååste jag verkligen skicka in papprena eftersom sånt ska vara fixat inom tre månader efter att personen gått bort. Men ska försöka få hjälp så fort som möjligt så de kommer iväg.

Så var jag tvungen att skärpa till mig lite mer och betala mina egna räkningar :P Det var ju ingen räkning som var försenad, men det kan ju bero på att jag fått flera månader på mig att betala dem :P Haha, men nu är det gjort i alla fall.

Och åååååh så glad (och chockad) jag vart idag när jag kollade mailen. Jag hade fått 14 nya kommentarer på bloggen! Och det var liksom ingen reklam och sånt skit eller bara från folk jag känner. Var bara en endaste kommentar som var från någon jag kände! Så snacka om att jag blev riktigt glad och fick min dag riktigt förgylld :D Tack så mycket alla ni som kommenterar!!!!


En av dem åt jag upp till kaffet nyss.
Kan ni gissa vilken? :P

Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

nougat. den hade jag valt iaf ;P hehe

2009-02-04 @ 14:33:33
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

vilken sötnos!!!!

2009-02-04 @ 15:02:49
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Sara

japp, det är godast till kaffet. Och sen sparar man ju de godaste till sist:)

2009-02-07 @ 22:11:53
URL: http://intebaraenvanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0