Nej mamma, jag vill inte gosa med dig

För nån timme sen så gick jag och tog upp min lilleman ur vagnen eftersom han hade somnat där när vi var och handla. Jag gick med honom till min och Fredriks säng och tänkte att vi kunde gosa en stund. Men när jag lagt honom på sängen och var framför hans ansikte med mitt eget och gullande med honom så spydde han en riktigt läcker spya rakt upp i ansiktet på mig. Undra vad han ville ha sagt med det. Det kanske betydde just som rubriken säger: Nej mamma, jag vill inte gosa med dig. Eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

det var så lite så :) nej då.. Jag är arbetslös så jag skulle kunnat sova hela dagen, men inte ha jag kunnat de med.. Så läär nog lägga mig i tid ikväll och sova ett tag.. hehe.. Hur är de med er då? Vad heter lillkillen?

2009-02-16 @ 19:20:35
URL: http://karlssonmikaela.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: jo, rätt stor var den, så att hela formen blev fylld:) för deget reste ju sig.

2009-02-16 @ 19:42:29
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0