Ne, ne, ne.. Nu börjar det gå liiiiite för långt här!

Vet ni.. Jag hade en sjuk dröm inatt. Fast ni vet väl hur svårt det kan vara att återberätta en dröm.. Men i alla fall. Jag drömde om kaffe! Snacka om att mitt beroende håller på att gå för långt! Och det var inte bara att jag satt och drack kaffe.. Ne, ne.. Jag kommer ihåg att jag verkligen kämpade för att få kaffe. Jag var nånstans (vet inte vart) och blev sugen på kaffe så jag hade tänkt köpa take-away kaffe. Men det fick jag verkligen kämpa för (kommer inte ihåg hur jag kämpade, men jobbigt var det). När jag sen til lslut fick tag på kaffe så kunde det bara serveras i en tio liters plastpåse, och så hade den ett sånt där hål som take-away kaffekoppar har. Så där gick jag och var glad och slutkörd för att ha fått mitt kaffe.. Men fick alltså gå och släpa på den där tio liters påsen. Och varenda kaffedroppen skulle drickas upp.. Ja.. Drömmar är ju normala.

Fick bra nyheter imorse :D Det som jag skrev om igår.. Det slog in :D Så nu är jag jätteglad! För det kommer bli så underbart och perfekt :D *Lääääääääängtar*

Idag har jag ganska mycket planer inbokat så vet inte riktigt hur det blir med uppdateringen här. Kanske hinner jag uppdatera engång innan vi ska iväg eller så får ni vänta och hoppas på att jag uppdaterar ikväll innan jag lägger mig :)

Tog lite bilder till Madde igår eftersom hon ville se hur lägenheten ser ut. Så kan ju bjuda på nån bild:


Det här är då barnrummet. Just nu så används den bara för blöjbyte och nattliga matningar :P


Matplatsen. De två stolarna som inte matchar in ska egentligen inte stå där.
Men eftersom vi haft besök så måste vi ta extra stolar. Och så har katten surfat på mattan så den är lite sne :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara bilder!!

Hehe pom pom vi e förortsungar :D

2009-02-03 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0