Murder on the dancefloor

Goooooooood morgon
Kasper sov i sitt eget rum inatt helt själv i sin nya spjälsäng. Och det gick galant :D Enda gången som han vakande var när han ville ha mat strax innan fem imorse :) Duktig kille. Imorse när jag låg i sängen så gick babylarmet igång och jag var beredd på att springa in till honom efetrsom jag trodde att han skulle gråta. Men nej, han låg där istället och hade ett väldigt sjupt och intressant samtal med någon. Så jag låg och lyssnade på det ett tag innan jag gick in till honom och vek in hans tvätt innan jag tog upp honom för frukost. Det var nog inte lika lätt för mig att sova och ta det lungt :P När jag gick på toa på natten så var jag tvungen att stoppa in huvet i hans rum och bara lyssna en snabbis om han andades. Och klart han gjorde det :P Sen en annan gång när jag vaknade inatt blev jag störd av att inte kunna höra honom direkt (var ju lättare när han sov i vårt rum) så jag planerade på att köpa en sån babyvakt så att man hör om bebisen andas.. Efter lite funderingar försökte jag skärpa till mig och tänka att det inte finns nån anledning för honom att sluta andas :P

Han ser lite sur ut idag va? :P

Först var dagens planer riktigt döda, men så ringde min mobil nyss och då fick jag en fråga om vi inte skulle ut på lite äventyr :P Dock inget spännande. Men i alla fall. Har i och för sig sjukt ont i min höft, men orkar inte sitta ensam hemma och ha tråkigt tills älsklingen kommer hem heller. Och Kasper älskar ju att åka vagn så :)

Så nu blir det att fixa iordning sig själv och så innan det är dags att gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0