Jag har en svacka..

Den dåliga uppdateringen beror på att jag ännu inte är helt tillbaka. Eller vad man nu kan säga. Det är något som får mig konstig men jag vet inte vad. Men jag känner att det håller på att vända, så jag är säkert tillbaka med massa bloggande inom kort :) Vet inte riktigt vad det är. Kanske är det min kropp som spökar om mensen är på väg tillbaka.. Eller så kanske jag blev påverkad av att det var min pappas födelsedag igår. Ja, jag vet inte. Men det vänder snart :) Det vet jag.
När jag vart ensam hemma har jag inte haft någon lust att starta datorn, har bara velat vara borta från datorn och gosa med min lillgubbe.
Jag är i alla fall lycklig som har en underbar kille, en underbar son och helt fantastiska kompisar som får min vardag att bli perfekt :) Hade jag inte haft allt detta hade jag varit förlorad.
Jag har de bästa kompisarna som går att ha. Tänk om alla människor vore som dom, då skulle allt vara alldeles för underbart i världen :P

Och tack ni som kommenterar :) Ni ger mig mer kraft att skriva. Men snart är jag tillbaka, helt på riktigt. Ska bara försöka komma på vad det är som får mig sån här, något konstigt är. Får bara inte fram vad.

Jag fick massa positiv respons sist jag la upp en bild på mig, och det är ju kul :) Försökte ta en bild på mig idag.. Men fattar inte varför det kommer sig att jag ser ut som en fjortis. Jag fyller 21 nästa vecka och har barn och ser ut som en fjortis på bild. Det eller mongo. Varför?

Fjortis eller mongo..?

Idag lyckades jag släpa hem älsklingens födelsedagspresent, nu ska jag bara lyckas gömma den i en vecka också. Har även hunnit städa och umgås med mina underbaraste underbaringar :) Emma, Ica, Kakan och Anna var här nu ikväll, och så var Robin och Oskar med också :) Riktigt länge sen jag träffade Robin, så det var kul att träffa honom igen :) Oskar träffar jag rätt ofta nu för tiden så han börjar kännas som en av tjejerna ;) Men det är bra, Oskar tycker vi om :) Han är sig själv och passar in i våra galenskap.. Fast vissa gånger så änskar han nog att han slapp allt vår prat. Men den som sig in i leker ger får leken tåla :P
Kakan gjorde nåt som hette typ Haikibananer, eller nåt. Hon sprätta allafall upp en banan och la choklad i den, linda in den i foliepapper och la den i ugnen ett tag. Det var faktiskt gott :)
Anna och Kasper satt och hade djupa samtal samtidigt som Kasper klämde henne på brösten. Sådan mor sådan son.. Eller? :P Men det är bra att han börjar visa tidigt vad han vill ha :D

Nu ska jag bädda rent i lillens säng och sedan lägga honom för natten. Snart kommer älsklingen hem från jobbet :D

Kommentarer
Postat av: leeloo

haha va gullig du är:D aa jag och kasper hade väldigt mysigt;) han e ju såååå söt^^

och jag tycker iaf att du varken ser ut som en fjortis eller ett mongo! du ser...bara bra ut ju!

2009-02-10 @ 23:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0