Jag har en heeeeeeeemlis!

UUUUUUH. Spännande va? Men nu är det så att jag råkar ha en stoooooor hemlis för er. För er ALLA! Det har varit lite planering kring detta här hemma hos oss den senaste tiden och jag har lyckats hålla det heeeeeeeeelt hemligt från er alla :D Har inte jag vart liiiiite duktig? För det här är stoooora grejer ;D

Nu blir ni riktigt nyfikna och undrar vad det är. Muhahahahaha. Jag kommer inte berätta nu. Men snart. Kan avslöja att innan nästa veckas slut så kommer ni ha fått reda på det. Jag säger inte exakt vilken dag. Kanske imorgon? Eller kanske nästa tisdag? Det får ni se sen. Kan ju säga att mina närmaste vänner kommer inte behöva få veta av den stora nyheten här på bloggen. Ni kommer få veta det på annat sätt. Och hur då undrar ni då. Men det avslöjar jag inte heller. Kanske när ni minst anar det så får ni veta. Och åååååååååh så chockade ni kommer bli :D Kuuuuuuul!!!!!!!!! Och vissa av er kommer bli lite pisst på mig för att jag gör det här, alla fall för att jag gör det på det här viset :P Men ni kommer älska mig ändå:D Lite sura får ni bli ;) Muhahahahahhaha. Ni blir inte arga kan jag lova. Men eftersom ni kommer bli så chockade så ja..

Vad kan det vara? Kanske ska vi ha barn igen? Eller ska vi kanske flytta? Åka utomlands en längre tid? Köpa hund? Skaffa sommarställe? Adoptera? Eller så kanske jag förstorar upp det hela och egentligen bara ska blondera mig igen efter alla dessa år? Spännande :D

Och så kan jag ju säga att det absolut inte är någon idé att tjata om att få veta vad det handlar om eftersom tjat inte biter på mig! Tvärtom, den som tjatar på mig får inte veta :P Så om du tillhör min närmsta vänskapskrets och vill veta vad det handlar om.. Tjata inte eftersom då får du inget veta när de andra får veta :P Haha. Sträng jag är va?

Så.. Vad har ni för gissningar på vad det kan vara? Den som gissar rätt får en femma!
Men som sagt, så fort allt är klart får ni veta vad det är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag gissar rätt nu=) vill jag ha en femma=) men du Jag tjatar inte kom ihåg det jag bara gissar;) Jag gissar på att det blir bröllop till sommaren=) i rådhuset i sigtuna:D Hoppas att jag gissade rätt nu=)Skulle göra dig fett paff=):P

2009-02-20 @ 15:20:04
Postat av: jenni

uuh interesting...

2009-02-20 @ 20:21:00
Postat av: Anonym

oh oh oh jag vet jag vet jag vet:D:D

2009-02-20 @ 21:24:49
Postat av: Jenski

ni ska gifta er va??? :D:D

2009-02-21 @ 09:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0