Hmm.. Bananer i pyjamas kanske..?

Sorry, vart lite dålig med bloggandet senaste tiden.. Eller egentligen inte, ni får ju nytt att läsa varje dag.. Bara inte lika många onödiga inlägg :P

Men för att ni ska slippa läsa massa babbel så kan jag visa bilder igen. Har börjat fota massor under dagens gång.

Coolingen idag


Dessa två hade gått vilse i centrum


Vi käkade lunch på kinabuffén.
Hörrni Ica och Kakan, vi måste börja käka lunchbuffé på Lucky House, de har mycket godare mat. Och nu har de alltid sushi också, och där får man ta så mycket sushi man vill :P Inte för att man ofta vill ha mer än tio bitar.. Men ändå. Och Kakan, deras kaffe är inte bröllops-kaffe :P


Köpte ny mascara och sminkborttagning. På köpet fick jag Nivea duschcreme och en liten parfym för män (väldigt stark).
Hämtade även ut dopinbjudningarna som jag skickade in en beställning på i helgen och så köpte jag vin på syetemet så man kan ta nåt glas när man känner för det. Kan berätta vad jag tycker om den sen när jag smakat :)
Älsklingen passade även på att klippa sig, och riktigt snyggt vart det :)


Haaaaalloooooo

Var tungen att ta en paus nu under skrivandet.. Älsklingen satt och mata Kasper och så spydde han ner kuddarna i vardagsrummet så det var bara att ta och slänga örngotten i tvätten. Eftersom alla kuddar var lite smutsiga så var det lika bra att slänga in alla i tvätten samtidigt, vi klarar oss nog utan kuddar ett tag. Funderar även på att tvätta soffklädseln på tresitsen nån dag.

Idag har vi även kollat på veckans avsnitt av Lost, avslöjar inget (inte kul om man säger något som nån inte vill veta). Vill ni veta nåt så får ni väl fråga så kanske jag avslöjar nån detalj :P
Efter Lost vart det middag och då blev det typ en stark kycklinggryta och till det potatis :)

Älsklingen har även planterat om massa växter idag, tydligen ska sånt göras engång per år. *Vilken tur att han håller koll på sånt*

Och Ica, jag kanske hänger med dig på en Brasiliansk vaxning till sommaren, det är faktiskt inte så hemskt. Har gjort det nångång förut :)

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag umgås med mina käraste pojkar :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Aww vad söt du är gumman :) Gud vilka mysiga bilder på Kasper du lagt upp, mysgubbe juu :)! Kraam

2009-02-05 @ 21:31:13
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Jenni

så underbara bilder på lilla prinsen, o nu vart ja hugrig igen...ni gör alltid så god mat hehe

ha en un´derbar kväll ni me

2009-02-05 @ 21:36:41
URL: http://theshitfrommylife.blogg.se/
Postat av: terese

sv; det borde finnas det, ja!

puss:*

2009-02-05 @ 22:24:34
URL: http://tereselu.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va kul :) får vi kolla upp det sen. Så blir man fin där nere haha.

2009-02-06 @ 07:52:41
Postat av: Becky

sv: taack :D

nej men vilkens söt bebis :D

2009-02-06 @ 12:12:38
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0