Helt underbara presenter

Oj, oj, oj. Jag och Fredrik måste varit extra snälla med tanke på vilka fina presenter vi fick! Och snäll som jag är så har jag fotat så ni alla får glädje av det :P

Detta fick jag av Kakan, Oskar och Anna

En jättefin skål som innehöll allt möjligt.
Som till exempel:


Deodorant, lypsyl, fotfil, sån där sak man ska ha mellan tårna när man målar tånaglarna, nagelsax och nagelpinnar.


Papiljotter, bindor och en massagegrej

Fick även:


Duschboll, eller vad det nu heter :P


Hello Kitty burk som innehöll bomullsbollar, bomullspads och bomullspinnar.

Och så fick vi det här fina kortet:



Fredrik fick brädspelet Risk av dem och tyckte jag var dum som inte ville fota den :P

Av Ica och Robin fick jag:


En chokladansiktsmask, en fotlotion som innehåller gurka och pepparmint och sen en footscrub som innehåller
vattenmelon, valnötter och pepparmint.


För hela kroppen.


Och dessa fick jag och Fredrik gemensamt :)

Av Emma fick jag:


Hehe, bara för att Emma är trött på att ta glass med en vanlig sked hos mig :P


En ungsform :D


Det här var en bröllopspresent av Emma.

Och Fredrik fick MacGyver dvd-box av Emma.

Som ni ser fick vi massa fina saker! Vi båda fick sånt vi önskat oss. Jättekul att få så himla blandade saker, jag fick ju liksom en ungsform som jag verkligen behöver (hade bara gigantiska och små innan) och sen massa mysiga produkter som man kan njuta av.

Och så bjuder jag på en bild på tårtan som jag hade gjort:


Är den inte fin? :D

Tack så himla mycket för alla fina presenter!


P.S. Någon som vet hur man får bort karamellfärg från ansiktet..?


Kommentarer
Postat av: Ullis

hahaha va? har du fått det? och isf hur då? :P

2009-02-26 @ 09:45:52
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0