Här kommer listan då..

Eftersom jag snart fyller år så har folk bett mig att skriva en lista på grejer som jag vill ha i födelsedags present. Så här får ni:

Hudvårdsprodukter
:
Nån slags kräm till mina ben som håller på att klia ihjäl mig.. Har fått röda prickar på benen och vissa gånger ser det ut som att jag blivit biten av något djur och så kliar det bruuuuuutalt mycket.

Fotkräm, jag har brutalt torra fötter.. Så gärna krämer eller fotpeelingsgrejer.

Ansiktsgrejer, typ ansiktsmasker, hudkrämer, något att rengöra ansiktet med. Har torr hud och får lätt utslag och sånt av olika krämer. Så hudkrämer som inte är feta.. Eller allra helst vill jag har typ ansiktsmasker och andra behandlingar.

Läppvård, ja något som är bra för läpparna. Det lossnar alltid massa hud från mina läppar så de är ju aldrig riktigt vackra. Så gärna någon salva för torra och såriga läppar :) Eller kanske någon peeling om det nu ens finns :P

Hmm.. Just ja.. Tänk på att om ni köper något av det som står där ovan för mig.. Se till att det inte är alldeles för starka grejer eftersom jag har så känslig hud :P Typ vissa grejer finns ju på apoteket :D

Och sen..

Köksgrejer:
- Vill gärna ha en rektangulär ungsform. Lagom stor och lagom djup.. Typ till lasagne och att lägga kött i.
- Wokpanna
- Något annat roligt som man kan ha nytta av i köket :D

Så nu har ni fått en lista. Ser du Emma, jag är snäll och önskar mig inte omöjliga grejer :D ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0