Grattis på min födelsedag!

Ja, så sitter man här och är ett år äldre och visare :P Vaknade i alla fall kvart i sju imorse och hade väääärldens mensvärk. Jo, är nu en kvinna igen :P Haha, nemen så i fredags så kom min mens igång efter förlossningen igen. Det känns faktiskt riktigt skönt, fast hade jag fått välja så hade jag ju inte velat ha den just idag på min födelsedag och på min och Fredriks 3 års dag. Men men, sånt är livet :P Så ni som har gissat på att min hemlighet är att det skulle vara en till bebis på väg kan andas ut, ni har alltså inte vunnit den omtalade femman :P Ska ni kanske försöka er på en ny gissning?

Har precis avslutat frukosten och ska alldeles strax börja plocka lite här hemma. Har inte öppnat några paket än eftersom jag tyckte att Fredrik skulle kunna sova lite längre idag eftersom han jobbar så himla mycket. Så 10 har han satt sin klocka på :) Innan det ska jag fixa lite och sen börjar det hända grejer :P Haha, nemen självklart har vi lite planer för dagen men vad det är för planer får ni veta sen :)

När jag vaknade imorse såg jag hur vitt det är ute. Bilarna på parkeringen var täckta med ett tjockt lager med snö och på andra sidan av huset är skogen helt vit. Det ser riktigt vacker ut :)


Var bara tvungen att lägga upp den här bilden eftersom jag tycker att den är så rolig.
I fredags när jag fick min kamera så lekte Fredrik lite med den och här på bilden så ligger kisse under soffan och Fredrik har lagt kameran på golvet och fotat. Så bilden är ju alltså inte kapad, bara det att när kameran låg på golvet var det inte mer som kom med.

Tack för alla gratulationer än så länge!

Kommentarer
Postat av: Ullis

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas att du (ni) får en superdag!

2009-02-22 @ 14:37:13
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Goodmorgon & grattis:)

2009-02-23 @ 11:01:55
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0