God kväll

Då var dagen nästan över. Den 21 februari. Nästa gång jag vaknar är jag ett år äldre och ett år närmare döden :P Haha, tragiskt det lät va? :P Det är inte bara min födelsedag imorrn, det är även min och Fredriks 3 års dag. Yes, i tre år har vi hängt ihop i vått och torrt. Vi blev tillsammans ungefär en månad efter att vi träffats första gången och förhållandet blev väldigt seriöst fort. Och det är jag så sjukt lycklig över. Och nu tre år senare sitter vi här men en bebis på lite över elva veckor. Vem hade kunnat ana det efter första gången vi träffades?

Vi får se hur det blir med bloggandet imorrn, jag kanske ger er ett morgoninlägg :) Beror på hur allt blir på morgonen. Men annars så återkommer jag på måndag och berättar massa kul. Blir ju liksom presenter imorrn :P Då får vi se vad paketet från min mormor innehåller. Fast mest nyfiken är jag på vad jag får av Fredrik :D Egentligen så borde jag ju få öppna min present redan om 40 minuter, men jag tror jag vill vänta till på morgonen.

Så god natt på er och hoppas ni får en riktigt bra min-födelsedag imorrn!

Så säger jag farväl och god natt, detta blir sista gången ni får ett inlägg skrivet av mig som 20-åring.

Good night, I´ll see you on the other side.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jätte Grattis på din födelsedag o eran 3 års dag ni e bäst!!

2009-02-22 @ 07:32:55
Postat av: Ullis

hahahaha jadu jag hade då aldrig kunnat ana att ni skulle sitta där ni är idag efter första gången ni träffades :P Men jag är otroligt glad för din skull.

2009-02-22 @ 14:34:43
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0