Fredag den trettonde..

Ja, så är det den läskiga dagen som alla fruktar över. Eller? :P Jag förstår inte riktigt varför det är just fredag och den trettonde ihop som gör det så himla läskigt. Varför inte torsdag den trettonde..? Uuh.. Scary. Det ska alltså vara en olycksdag idag. Vad knäppt, speciellt eftersom mitt humör är så himla mycket bättre än vad det var igår. Eller så kanske det är så att denna olycksdag är en lyckodag för mig eftersom jag är en otursfågel? Fast egentligen kan jag ju inte kalla mig själv för det.. Jag har det ju egentligen bra med familj, vänner och massa kärlek :) Men gnälla.. Det måste man få göra.
Jag vet i alla fall en fredag den trettonde som var väldigt lycklig för mig, fast jag visste inte om det just det året utan har fått lära mig det många, många år senare.. Typ sådär 17-18 senare. Jag kan berätta om den dagen. Det var i alla fall en fredag den trettonde, och det var den första fredag den trettonde i mitt liv.. Det var alltså 21 år sedan, eller för att vara mer exakt.. 20 år och nio månader. Jaha, skitsamma tänker ni.. Vad var det som hände då? Jo, då på just den dagen föddes två små flickor :P En av flickorna hade lite bråttom ut i partyvärlden från sin mammas mage så hon kom någon månad för tidigt. Och tur det.. Annars kanske det inte hade blivit exakt så som det är idag? Hehe, skriver jag konstigt? Aja, det jag menar är i alla fall att den trettonde maj 1988 (det var fredag den trettonde) så föddes två personer som har betytt så otroligt mycket för mig de senaste åren. Alltså Kakan och Ullis :)

Och här har ni snyggingarna för ett år sedan ;D

Och varför jag berättade den här fina historien..? Jo, i brist på annat att skriva typ :P Haha, nedå. Men kul med inlägg som inte bara handlar om hur mycket kläder jag tvättar, hur dammsugningen gick och sånt :D

Idag är det fredag (för er som inte märkt att de framstod några gånger i texten innan) och jag och lillen ska iväg på lite ärenden. Ingenting märkvärdigt alls faktiskt. Sen ikväll är det Let´s Dance och jag ska få sen min stora läckra biff shakea some ass på dansgolvet :D Haha, Magnus Samuelsson menar jag förstås. Tycker väl inte att han är värsta snyggingen, han är mer cool och charmig :) Men han är ju inte ful heller :P

Ja, det var väl det :)

Hej


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahaha aaw vad du är söt :P

Om jag är född på Fredagen den 13e är det alltså min enda tur dag på året då? :P

2009-02-13 @ 12:07:48
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/
Postat av: kakan

såg inlägget nu:P fett gulligt du är bäst=) love you

2009-02-20 @ 15:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0