Försöker mig på en uppdatering..

Kan dock vara väldigt svårt eftersom vi har en mega mammigbebis här idag. Det enda som funkar är att hänga och dregla i mammas tröja. Visst är det sjukt gosigt men liiite jobbigt när man borde få städa lite. Somnar han i min famn och jag lägger honom i sängen dröjer det knappt en halv minut innan han vaknar och tredje världskriget startar.
Funderar på att tejpa fast honom runt min kropp så jag åtminstone har armarna lediga :P Trots en fastklistrad bebis har jag lyckats diska, plocka undan, beställa nya kläder till mig själv och nu skriva blogg :P

Egentligen skulle vi gått på babymassage idag men jag var tvungen att ställa in det på grund av mina rygg- och höftproblem :(

Idag ska jag och Fredrik ha födelsedagsfika för våra kompisar. Så vi får väl se om vi vart snälla nog för att få lite presenter :P

Ne nu måste jag vidare och fixa.. Och så är det jobbigt att skriva med en hand :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0