Ett sånt där vem f*n bryr sig inlägg..

Duktigt duktigt. Har nu dammat, dammsugit och skurat alla golv. Och jag lever ännu :D
Min katt har just nu fnatt. Jag har öppnat båda balkongdörrarna och hon bara springer runt, runt, runt. Tror hon är lite lycklig över att det är öppet.
Det som återstår av städningen nu är att skrubba hela badrummet, diska, torka alla ytor i köket och byta till de nya duschdraperierna och den nya badrumsmattan som vi köpte på Ikea. Får se dock om jag pallar att byta duschdraperierna eftersom det kan bara lite påfrestande för ryggen. I annat fall får ju Fredrik göra det när han kommer hem från jobbet.

Ooooootroligt intressant tänker ni va?

Ikväll blir det Melodifestivalen och så kommer jag väl antagligen ligga i brutala smärtor :P Men imorrn, då blir jag ett år äldre.

Kommentarer
Postat av: caroline

självklart, men om man ser det i helhet? är det okej?

2009-02-21 @ 16:57:24
URL: http://femhundrasjuttiofem.blogg.se/
Postat av: MAdde

Jo en del. Men jag är ju lite virrig och vet inte exakt vad havandeskapsförgiftning är, det låter ju dö läskigt! Lyllos dig som kan städa endå :) Själv har jag legat på soffan heeela dagen helt utslagen. Bläka :) Kraam

2009-02-21 @ 17:45:31
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Ne jag hoppas verkligen inte att jag dör heller eller min melkerman :|

2009-02-21 @ 17:50:11
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0