Dagens storshopping

Idag har det shoppats, jag skyller på Kasper. Det var han som köpte allt :P För att på ett hyfsat sätt klara av shoppingrundan fick jag slänga i mig smärtstillande, och det hjälpte lite i en timme. Sen var det kört igen. Jag och Kasper var i Väsby centrum med Jenni.


För att samla krafter inför shoppingen :P


Tre långärmade bodys från LIndex. Ta 3 betala för 2.


Även detta Lindex ta 3 betala för 2.


Body med slips från Lindex.


Byxor från Lindex


Body från Lindex


Detta fick jag från Lindex.


Till mig från Kicks. Efter ett tag märkte jag att hon i kassan glömde ta betalt för den.


Byxor från HM.


Och så här snällt sitter man i vagnen när man väntar på att gudmor klipper sig.

Precis innan jag åkte hemifrån fick jag ett sms från Lindex om att jag skulle få 30% rabatt på ett helt köp. Gissa om jag vart glad, så därför gick lillen så mycket kläder därifrån. Och så ville jag ju köpa kläder i 68 till honom eftersom han inte har så mycket av dem. Helt plötsligt märker man nån dag att han inte kommer in i sina 62 kläder nån mer, så därför ville jag försäkra mig om att han skulle ha massa kläder :D Jag är ju van vid att han har typ 50 bodys och nästan lika många byxor.



Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack för en trevlig dag <3

2009-02-27 @ 20:04:55
Postat av: emma härnqvist/perfektion

jasså? har du en liten prins?

2009-02-28 @ 10:26:36
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0