Dagen idag

Idag åkte jag och Kasper och shoppade, egentligen väldigt dumt av mig eftersom jag använder pengar jag inte borde använda. Men eftersom jag inte kan åka iväg imorrn då barnbidraget kommer så fick det bli så :P Vi åkte iväg med Erica och med hennes Loke. Han är bara tre veckor yngre än Kasper.


Detta var till Kasper. Tre pack haklappar och ett par mjukisar i storlek 68 eftersom jag vägrar köpa mer 62:or.
Han fick även en ny mössa eftersom de han haft har bara varit för stora eller för små. Men den har jag inte fotat eftersom han somnade i vagnen och jag vill inte väcka honom. Men det var med Bames på i alla fall.


Och detta fick då jag. Badskum, nagellack, 5 pack strumpbyxor i brunt och sen ett par strumpbyxor med blommor på.

Så handlade vi även lite skit på Maxi, inget som är så värst intressant att se. Hittade ingen flaskborste igår på Ikea men det fanns på Maxi :D

Någon som förresten vet vart jag kan få tag på en mugghållare (till typ take away-kaffe) till vagnen?

Idag är det äckligt kallt ute. Höll på att däcka för att det var så kallt! Kanske ska skylla mig själv som FORTFARANDE INTE skaffat mig vinterjacka och vinterskor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0