Dagen i bilder

Idag har det vart fullfart. Vi började ju dagen på med babymassage som jag skrev om i förra inlägget. Sen bar det av till BVC där vi vägde Kasper. 6200 gram nu :) Innan det passade jag även på att gå in på labb och lämna lite blodprover.


Min arm efter proverna :P

Sedan bar det av till Ikea med Fredriks pappa och bror. Resultatet:


Kasper i bilen

(Vid intresse trycker ni för större bild)


Spjälsäng i kartong, tvättställ, leksaksback med lite prylar i, Ikea kasse med grejer och tre sånna fotogrejer.


Lite mer prylar, en taklampa, batterier och lampor.


Sockerkaksform, spjälskydd, tvättställ (ihopmonterad)


Skitcoola krokar! (Kattrumpa för den som inte ser), taklampa till Kasper och spjälsängen ihopmonterad.

Köpte även rullgardin till Kaspers rum. Han ska nämligen från och med inatt sova i sitt eget rum och alltså inte längre sova i vaggan. Han störs så sjukt mycket av oss på nätterna när vi hostar och går på toa så därför är det bäst för honom att ha ett eget rum.

Sen svängde vi förbi Jula för att köpa dessa:

Så med dessa kan vi hålla koll på honom på nätterna utan att störa honom :)


Gissa vem som var tvungen att starta en maskin med tvätt bara för att få testa det nya tvättstället?
Jo, jag vet.. Jag är lättimpad :D



Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi du har köpt samma torkställning och spjälsäng som vi har hihi :)

2009-02-18 @ 21:02:57
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja helt sjukt! 80 kronor för att få se på uppstoppade djur typ. Jag tycker inte att det är tillrä'ckligt exlusivt för ett sådant exlusivt pris. Jag tycker detsamma, jag älskade att gå på alla dessa muséum och när jag var liten så hade vi inte mycket pengar men då kostade det ju ingenting, det var bra att vi kunde gå på muséum så att jag inte är som alla andra 20-åringar som springer runt på krogen varje helg och tycker att öl är det enda man kan sysselsätta sig med.



Det är gratis för folk under 18 år men mindre barn måste ju ha med sig sina föräldrar och då kostar det ju. Det är ju inte vi vusna som blir straffade för det utan barnen. Hmmpf säger jag bara!

2009-02-19 @ 00:26:45
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Madde

Hih jomen det är skit bra! :)

Bra investering liksom ;D

2009-02-19 @ 09:18:22
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0