Bebis med dubbelliv

Jag börjar mer och mer misstänka att min kära lilla son lever ett dubbelliv. Bevisen blir ju fler och fler typ.
Förra veckan kom det ett brev från Swedbank där det stod att ett konto med Kaspers namn och personnummer hade öppnats.. Och eftersom varken jag eller Fredrik har öppnat ett konto till honom så började misstankarna växa.. Kan det vara så att min gubbe på snart elva veckor är någon slags businessman och öppnat ett konto där han ska placera alla sina hemliga pengar? Det hade ju nämligen kommit in pengar på kontot också..

Nästa bevis kom idag. Jag stod i köket och fixade med lite grejer och hade honom i babysittern. Han sitter och kollar djupt in i en vägg och har vääärldens konversation. Det är inte en skrikig bebis vi pratar om. Han pratade (bebisspråk) högt. Han lät inte arg, men dock väldigt besluten. Vem var det han pratade med? Kanske satt han med någon slags osynlig handsfree i örat som jag inte kunde se och pratade viktiga saker? Bildbevis? OJA!

Ser ni hur han fokuserar blicken?
Och ser ni vad jag ser? Hans strumpor.. Han har dom inte på sig.
Är det kanske så att någon har försökt sno hans strumpor när de inte har kunnat komma överrens?


Trött? Jag? Njah, mest väldigt seg och uttråkad eftersom det inte har hänt ett piss idag (förutom de ovannämnda hemliga samtalet som Kasper hade).

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahaha han är ju bara för söt :P

2009-02-16 @ 21:11:46
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/
Postat av: Jenni

Hhahahaa va rolig du är Laura :D

2009-02-17 @ 04:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0