Always look on the bright side of life

Hej hej hallo

Bilder på presenterna kommer idag. Jag lovar :P Men ni får nog vänta till ikväll. Idag ska jag och Kasper umgås med hans gudmor :) Hon kommer hit om ett tag så ska vi bara göra absolut ingenting som vanligt :D

Igår fick jag ett väldigt vackert brev av en kär vän. Hela brevet värmde mig varmt om hjärtat, men det var en del som var extra speciell:

Du e så stark o underbar som människa, du e helt enkelt bäst.
Efter allt som hänt nu på en så kort tid, så har det inte gått en dag utan att ja tänkt på dig.
Jag har både gråtit o skrattat för dig.
Vill bara säga att ja e så stolt över dig som klarar av allt, fattar inte hur men du kan det.
Du sprider sån glädje o strålande humör när man e me dig, jag känner mig så fri när ja e me dig, känns som att det inte finns några bekymmer i mitt liv när ja e med dig....

De där orden värmde extra. Kan ju bero på just det som min mamma sa till mig i söndags "Tänk, du fyller 21 år och har under loppet av 2,5 månad varit med om de tre största händelserna i ditt liv. Du har fött barn, du har förlorat din pappa och gift dig." Men ja, så är det. Det är massor som hänt den senaste tiden i mitt liv. Och allt hände liksom under loppet av en sån kort tid. Och visst fan har det vart tufft, riktigt jävla tufft att behövt fixa med allt. Miljontals papper som ska skickas in hit och dit av olika anledningar. Den dagen då allt kring min pappas död är klart, den dagen kommer jag äntligen kunna andas ut och känna mig fri från allt. Det som fått mig att klara av allt det är ni mina underbara vänner, min älskade lilla son och min kära make (shit första gången jag skrev make).

Jag avslöjar inte vem brevet är ifrån men de flesta förstår nog ändå.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vilket fint brev!



haha jo så tror jag det är med min ring också, eftersom den har väldigt mycket glitter på sig misstänker jag att ingen som inte känner mig förstår att det är en vigselring... ja typ att det är en vanlig silverring från guldfynd... men vad gör väl det? ring eller inte så är man ju gift =) får väl berätta det om inte annat =)



kram

2009-02-24 @ 12:33:10
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Leia

Det är sant. Fast jag skulle nog vilja den dagen jag gifter mig om det nu händer att han har båda ringarna på sig. Det ska ju synas :P

Fast man gör som man vill, alla vill inte ha båda =)



Tack så mycket!

2009-02-24 @ 16:17:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Haha, jaså! :D

Roligt med dyra ringar, de är ju oftast finast. =)

2009-02-24 @ 18:30:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilket vackert brev :)

2009-02-24 @ 18:57:36
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Jenni

Tack för en underbar dag...o fö att du finns:)

2009-02-25 @ 04:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0