25 frimärken

Nu får ni mer uppdatering. *Wiie tänker ni* Eller hur? ;)
Har i alla fall haft en trevlig dag med Madde. Först så skulle jag köpa frimärken så jag gick in i en liten kiosk och fråga om de tar kort, och när han sa att de gör det så sa jag att jag ville ha 25 frimärken. Då sa han "Neej, inte köpa frimärken med kort. Går inte". Ooookej.. Gick till biblioteket och köpte det istället :P
Sen njöt jag och Madde av en god lunch, underbar sallad med allt möjligt på och till efterrätt:

En semla med wienerbrödsbröd istället för vanligt bröd :P

En chailatte, riktigt äcklig en.

När jag beställde chailatten frågade hon om jag inte åt en sallad till lunch och sa att det ingick vanlig kaffe, sa att jag visste det men att jag ville ha en chailatte. Så när jag hade betalat med kortet såg jag att hon började ta pengar, så hon gav mig en 20-lapp eftersom jag inte tog vanlig kaffe med lunchen utan beställde en chailatte. Snällt :P
Efter att ha babblat bort 2,5 timme så kom vi på att man kanske borde börja röra på sig hemåt eftersom Madde skulle hem och packa lite grejer för att åka iväg. *Kommer sakna henne i helgen ju*
Så gick jag och lillgubben och handla innan vi kom hem :)

*Är så korkad att jag sitter obekvämt i soffan och får ont i nacken*

Har förresten äntligen postat dopinbjudningarna :) Duktiga jag. Och gästlistan.. 80 personer. Hur tror ni att jag kommer överleva det? :P

Jag har hört att bebisar inte kan svettas.. Stämmer det? Hmmm...?

Fick förresten irriterande post. Visste ni att man ska betala 990:- för att de ska hämta en död kropp? Så fick hem en räkning idag eftersom de fraktade min pappa hemifrån till bårhuset. På 990:-. Kul. Skukt dyrt när folk dör ju.

Lillen sitter sitter här brevid mig i sin babysitter och slumrar till, han har ju precis ätit värsta stora portionen :D Och efter maten ska man ju vila. Jag ska ta och pilla lite här hemma nu.

I helgen jobbar älsklingen heldagar.. Slutar 22.25 varje kväll. Blir inte mycket man hinner ses, så jag får underhålla mig med annat :P

Hörs mer sen :)

Kommentarer
Postat av: malin

läser du min blogg??

2009-02-06 @ 16:36:56
URL: http://mmaalllliinnn.blogg.se/
Postat av: Jenni

Haha va söt du e som beställer äckligt kaffe :D

Låter som att ni haft det riktigt mysigt

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

2009-02-06 @ 18:14:30
URL: http://theshitfrommylife.blogg.se/
Postat av: Becky

visste inte att det fanns såna semlor! var den god? :D

2009-02-06 @ 22:55:38
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Kalle

kort, man betalar ju allt det med

o jag kom som lantdsortsbo till storstan igår

o kunde inte köpa bussbijett på bussen

han tröttnade nog mig på så jag fick åka ändå haha

2009-02-07 @ 16:10:04
URL: http://evliskalmar.blogg.se/
Postat av: Madde

Aww sötnäsa där ju :) !

Nu är jag hemmaaaa :D

2009-02-07 @ 17:47:41
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Gumman! Ingen uppdatering på hela helgen, vart håller du hus :O ? Kram

2009-02-08 @ 21:44:06
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0