Vad alla blir vuxna..

Snart är det ett nytt år. Känns som att det händer sjukt mycket nytt. Giftemål, folk som skaffar barn, folk som ska plugga vidare.. Ja massor. Kommer bli ett riktigt spännande år :) Hoppas den för med sig något gott till oss också :P Haha.

Idag har jag varit på Brödboden och käkat lunch med Madde, precis när vi kommit dit såg jag att Kakan messat mig och frågade om jag ville fika med henne där. När jag ringde upp henne sa jag att jag redan var där så hon gjorde oss sällskap :) Mysigt att träffa henne också, den upptagna kvinnan :P

Ikväll så ska jag och Madde vara duktiga igen, vi ska nämligen upp och gymma :) Det gick ju bra igår så vi får ju passa på att gymma när vi har tid. Sen blir det ju nyårsafton och helgdagar så då hinner man inte lika mycket.

Ute är det sjukt kallt idag. 16 minus skulle vi få. Och usch fy och blä vad kallt det var när vi gick till och från Brödboden. Skulle bli kallare ikväll, då kanske svettet får frysa fast. Nu kom jag och tänka på hur skönt det skulle vara att basta, dock kanske inte så kul att gå hem sen i så många minus. Kan bli en väldigt stor temperaturs chock skillnad för kroppen :P

Tyvärr så får ni ännu ett bildlöst inlägg, så tråkig är jag :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Det kommer nog en massa bra saker med det nya året ska du se :) Skadu avge några nyårslöften?



Där sa du något!!! Man skulle ha gjort en kula till alla att ha i granen. Får bli till nästa år.



Tack så mycket. Håller med dig där. Man köper ju näst intill på tok för mycke till plutten men ändå så kollar man efter mer.



God fortsettning på dig och hoppas att du får en kanon nyårsfton i morgon!!!

2009-12-30 @ 10:24:38
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0