Med bruten tå och köksgardiner på benen

Kul om nån orkade gå igenom förra inlägget :P

Nu är det snart dags för Idol, jag har ju följt programmet slaviskt så klart man ska kolla på finalen :)

Vem är eran favorit och vem tror ni vinner?

Själv sitter jag här med mina nya mysbrallor som jag köpte idag efter att dom gamla började ge med sig mer och mer. När jag kom hem och visade dom för Fredrik började han skratta och sa "Haha ja". När jag kollade undrande på honom sa han "Aha, jag trodde att du skämtade. Trodde det var gardiner."


Här ser ni mina nya köksgardiner som värmer mina ben.

Jag hade tänkt att vara "nyttig" ikväll och köpte därför naturgodis (ja jag vet, en tor bluff). Men precis innan middan får Fredrik plötsligt för sig att han ska springa upp och köpa chips och dipp, så förutom det så kom han även hem med en påse lösviktsgodis samtidigt som han tittar på mig och säger "Det är inte bra att handla när man är hungrig.."

Har förresten brutit lilltån.. Soffan i Kaspers rum anföll mig helt utan anledning när jag gick in där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0