Måste komma igång nu!!

Kommer in här en snabbis för att hälsa bara. Idag har det inte hänt något spännande alls, däremot ska jag iväg på kvällen på lite spännande :P Haha, kanske inte världens mest spännande grej men speciellt för att vara mig vi pratar om. Jag ska nämligen iväg och gymma! Ica frågade i söndags om jag ville hänga med och gymma nu i veckan, och jag måste verkligen kommer igång nu så klart man hänger på! Min rygg mår inte bra, måste rädda den.

Får se hur det blir med bloggandet imorgon, ska nämligen åka in till stan för att shoppa med bästaste Emma och Kakan och sen på kvällen blir det fika hemma hos tjejerna. Kasper får stanna hemma med pappa. Åh vad jag kommer sakna honom!!!!!!!! Men ska bli mysigt att umgås med flickorna.

Ni får ha en trevlig fortsatt dag så hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: Martina

va härligt att gå och gymma hoppas de gick bra:)



SV:med oss är de bara bra och fotosession gick bra:)

2009-12-16 @ 17:22:22
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo men man gör ju det! Men ändå gör inte vi det..jag fattar inte :P

2009-12-16 @ 19:37:26
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: sandra

Va härligt att få koma iväg och gymma lite. Så duktig skulle man själv behöva vara:/

Hoppas att du får det roligt med tjejerna ikväll.



Usch ja, inge roligt med halsfluss. Men det är skönt tat det finns pencillin som hjälper väldigt snabbt. Hur lång tid tog det för dig att bli frisk??



Ha det kanon!!!

2009-12-17 @ 09:15:29
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0