Ett års vaccination

Idag har min lilleman varit modig och tagit sitt ett års vaccin. Visst var det inte det roligaste han varit med om så man var ju tvungen att skrika och protestera, men man satt ju där i pappas knä och kunde bli lite tröstad.
Hoppas bara att han inte blir sjuk av vaccinationen nu! Nästa gång det är något speciellt på BVC är om sex månader då han ska på hälsokontroll och så är det vaccination då också. Men dit är det ju långt.

Nu har vi suttit hemma lite mycket på grund av sjukdomar och sånt så vill komma iväg lite så därför ska jag och Kasper gå på öppna förskolan imorgon :) Mysigt så han får leka med andra barn. Nu är det ju inte längre babyöppet som gäller, nu får vi istället gå med dom stora barnen. Känns faktiskt lite skönt :P Nu slipper man ju vara så orolig över att han gör illa en liten bebis när han far omkring och så behöver man inte lyssna på alla övernojjiga föräldrar :P

Senare imorgon är det storhandling som gäller, det är alltid ett projekt i sig. Men förstås kul att fylla på alla skåp och så. Jag planerar ju det där i minsta detalj. Planerar maten för en månad framåt, vad som behövs till alla maträtter och så skriver jag inköpslista. Då behöver vi inte handla på en hel månad, sjukt skönt! (Förutom typ mjölk, juice, yoghurt och frukt eftersom det inte är så fräscht att handla för en hel månad framåt).

That´s all for now.


Tror förresten att jag drabbats av nån konstig kronisk trötthet..


Kasper för ett år sedan.
Helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0