Dunderhonung hej hej dunderhonug!

Här hemma rockar vi för tillfället loss till en av Kaspers nya skivor som han fick i julklapp, därav rubriken. Skivan som spelas nu heter Bamses Dunderhits (tror jag). Bra musik är det i allafall.

Filmen igår var mycket bättre än förväntat faktiskt. Jag var ju inte alls taggad över att se den men blev som tur är positivt överraskad. Visst, hade väl inte klagat om den hade varit lite kortare :P
Vi handlade lite också, jag använde mitt presentkort på Ginatricot som jag fick av Fredriks bror i julklapp. Hittade inget på Lindex som jag kunde använda mitt presentkort till som jag fick av Fredriks pappa :P
Köpte även bäddset till Kasper, matlåda och sportflaska med Bilar till Kasper, födelsedagspresenter och den sista julklappen (haha, kan tyvärr inte avslöja vad eller till vem). Och så köpte vi en ny mikro :D Våran höll på att ge sig så hade kikat ut en på ONOFF, en från OBH Nordica som jag tycker det var ett bra pris på.

Idag händer det väl en del kan man säga. Ska om lite över en timme möta Ullis och Leo (Ullis hund) och gå upp och handla och hämta mina skolböcker som kom förra veckan. Sen ska vi hem till mig och då ska Leo och Kasper få leka lite när Kasper vaknat. Vi ska ju åka upp till Hofors och hälsa på Ullis och Anders där så vi måste ju vänja Leo och Kasper vid varandra lite. Jag tror det kommer gå super, Ullis däremot är skitnervös. Ullis åker ju hem till Hofors på söndag och så kommer vi efter sen några dagar senare :P


Leoponken :)

Ikväll ska jag iväg och gymma med Madde. Vi ska få våra feta ases att röra sig och få fettet att slänga åt alla håll i takt med svetten som sprutar. That´s hot!

Men om vi inte hörs mer idag så hörs vi en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0