Den här är till dig Madde

Jag är så jävla stolt över dig. Du och jag på gymmet, vi är bäst. Jag vet vad du har för mål och jag vet att du kommer lyckas med det! Jag ser verkligen vilken vilja du har, och jag blir så stolt över att få umgås med dig och vara en så stor del av ditt liv. I september så kommer du stå längst fram på altaret med den snyggaste brudklänningen du kan tänka dig och vara den vackraste bruden jag någonsin sett. Du kommer ha nått ditt mål, du kommer stå där smal och snygg och säga ja till din blivande man.
Jag kommer sitta där bakom dig med tårar som sprutar ner hela bänken över att jag är så lycklig för din skull och så lycklig över att få se din dröm bli verklighet.

Vi ska klara det här, du och jag tillsammans. Vi ska nå ditt mål. Jag kommer stå vid din sida hela den jobbiga vägen fram, och på dagen D kommer jag sitta där och vara stolt över att du lyckats.

Jag älskar dig vännen <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa Robertsdotter

Sv: Nää, ska kolla mer imorgon :)

2009-12-29 @ 00:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0