Då var det avklarat

Då har man storhandlat och packat in allting. Och jag är riktigt impad! Hela köpet gick på 1800 och då var det mat för fem veckor framåt, schampo, bebisgrejer, barnmat, storpack med välling.. Ja, alltså sjukt mycket grejer för så lite pengar! 1800 för fem veckors mat, jag är riktigt imponerad.
Hem kom vi iallafall med sex stycken överfulla papperskassar, plus storpack välling och en gigantisk lökpåse. Tack och lov att det finns skjuts att få :)

Hur brukar ni göra? Storhandlar ni varje månad?

Nu sitter jag här och slappar lite, det tar på krafterna att storhandla.
Sitter med öronproppar i öronen (måste ha det eftersom jag så lätt får huvudvärk av att Fredrik pillar med saker här hemma) och har precis avnjutit en kopp té också.


Köpte ett nytt té idag. Det var riktigt gott :)

Blir väl lite seriekollande snart och sen blir det tidigt i säng!


Har förresten fått en infekterad tumme..



Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad duktigt att storhandla! Så duktiga är inte vi..vi veckohandlar om vi är riktigt duktiga..brukar dock sluta med att vi handlar varje dag suck



sv: Tack! Jaa jag har önskat mig ett sånt halsband så länge! Så jag blev svinglad :D

2009-12-15 @ 21:14:52
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: sandra

Det var inte dåligt handlat. Själv så blir det storhandling 1 gång i månaden. Men dock så blir det en del spring ändå. Har inte lyckats kommit på hur man handlar mer efektift änu :/



Niklas hade fått streptockoker/halsfluss, så han får gå på pencilin ett tag nu.



Kram

2009-12-16 @ 08:34:58
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Martina

ja storhandla gör vi ca 1 ggr i månaden, men sen blir de små saker runt omkring:)



Händer en dag som denna?

hare gott

2009-12-16 @ 09:40:38
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0