Annandagen

Julen var riktigt mysig hemma hos oss. Som tidigare nämnt så firade vi jul hemma, dock inte ensamma. Min mamma, hennes kille, min brorsa och så Fredriks pappa, bror, farfar och farbror var här. Det var Kalle Anka, mat och julklappar. Precis som en jul ska vara. Jag fick massa fint. Typ kläder, hushållsmaskiner, presentkort, filmer, serier, en riktigt fin servis från min mamma (med tolv tallrikar, mindre tallrikar, djupa tallrikar, två större skålar (typ för potatis), ett ovalt fat (typ för kött) och en såsgrej). Värsta vuxnagrejen ;) Fick massa mer också som jag inte kommer ihåg nu.
Kasper, ja han fick alldeles för mycket saker. Haha, just nu ser vårat hem väldigt kaotiskt ut med leksaker för ett helt dagis.

Igår spenderades dagen med att diska, städa, plocka undan, tvätta och försöka organisera all överbliven julmat (som vi nog får käka till lunch och middag ett bra tag framöver). Massa choklad, kex, ost, glögg, godis och mat blev det över. Typ så att man skulle kunna ha två julafton till.
Var även hos min mamma en stund igår för att träffa min andra brorsa som kom på besök.

Idag ska jag nog försöka ta det lite lungt, mår inte helt hundra så måste försöka se till att inte bli sjuk.

Tänkte försöka kolla runt lite på nätet om man hittar någonting roligt att handla nu på mellandagsrean :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0