53 julklappar

Igår så gjorde jag några sista småköp på julklappsväg och så var det dags att slå in alla paket. Och som det ser ut nu så kommer slutsumman av alla julklappar från våran familj sluta på 53 stycken. Och inte så många som man tror är till Kasper. Vi köper ju till våra familjer och några vänner också. Jag och mitt "gäng" har en tradition om att vi lottar om vem vi ska köpa julklapp till. Jag fick Kakan i år :)
Riktigt alls julklappar är inte köpta än, men det är ju några dagar kvar :)

Idag kommer Kaspers gudmor (Jenni) hit med sin kille och hans 4-åriga dotter. Hon ska få sin julklapp av mig och jag och Kasper ska få av henne. Undra vad för fint man får i år :) Och hoppas hon gillar sin!

Nu är Ullis här också (inte hemma hos mig alltså, men i rätt stad). Mysigt. Hon stannar enda till 3 januari och sen åker vi upp till henne den 5 januari. Hoppas att vi kan ses en del, vi har ju massa tid att ta igen!


Min lilla älskling för några dagar sen.


Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack så jätte mycket för min fina julklapp :)

2009-12-19 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0