Söndag 2 augusti

Hej hej på er!

Idag blir det ingen spännande blogguppdatering. Här hemma ska vi bara städa och packa.. Måste köra en ordentlig städning (försöka i alla fall) eftersom vi snart åker till Finland och det är folk som ska bo här under den tiden och då vill man ju inte lämna lägenheten riktigt hur som helst.

Min underbara Kakan och hennes Oskar, med hjälp av Emma har ju gått med på att ta hand om lägenheten och katten under tiden vi är borta. Det är riktigt schysst av dem tycker jag! Det blir ju bäst för katten att få vara i sin hemmiljö och eftersom hon inte kan bo ensam en vecka så är det riktigt skönt att man har riktiga vänner som ställer upp!
Så ni tre kattvakter, om det finns någonting mer som ni vill ha från Finland eller båten än det som redan sagts så är det bara att höra av sig!
Jag åker ju bara till Finland så man kan ju höra av sig till min mobil som vanligt :) Tänkte om ni saknar mig väldigt mycket eller så. Dock så blir det ingen uppdatering här på bloggen under veckan som vi är borta, ni får helt enkelt vänta på tills jag kommer hem.

Vi åker tidigt imorgon bitti och kommer hem nästa vecka på söndag runt lunch.

Men än så tar jag inte farväl, jag kommer återkomma under dagen och skriva hejdå till er :)

Kommentarer
Postat av: Virre - mamma till Dennis

Du får ha de så skoj på din semester till Finland..

2009-08-02 @ 20:51:32
URL: http://glittermammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0