Sjukvårdsupplysningen

Som jag skrev igår så ringde jag sjukvårdsupplysningen igår eftersom Kasper var sjuk. Och nu vill jag ge tummen upp för just sjukvårdsupplysningen!
När jag nyss stod i köket och hackade svamp så ringde telefonen och det var ett dolt nummer, när jag svarade så presenterade mannen i telefonen sig som Lasse från sjukvårdsupplysningen. Han sökte Kaspers mamma (mig) och ville bara kolla hur Kasper mådde idag. Jag sa att han fortfarande hade lite feber men att han är nästintill sig själv och härjar runt på golvet och leker och att han inte alls är snorig idag.
Jag tycker att det är fint att de ringer upp dagen efter för att höra hur det går, det om något är bra service!

Tack för omtanken sjukvårdsupplysningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0