Om en vecka..

Vet ni vad jag gör om exakt en vecka?

Jag sitter på flyget påväg hit:

(Bilden är lånad från Apollos hemsida)

Hotellet som vi ska bo på har en egen strand. Vi har balkong med havsutsikt.
Vi har valt att ha all inclusive så för oss ingår det massor. Två olika frukost, lunchbuffé och lunch på en annan restaurang, snacks, tea-time med kakor och tårtor, middagsbuffé och middag på en annan restaurang, glass vid poolen, lokala alkoholfria drycker, lokala alkoholdrycker och sen massa olika aktiviteter som biljard och volleyboll.

Om jag längtar? Åh ja!













Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Gud va jag skulle äta... All inclusive är ju livsfarligt :) Jag är mycket avundsjuk!

2009-08-30 @ 16:23:40
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0